Kalder alle medlemmer!
Vi har hermed fornøjelsen af at invitere dig til at deltage i den årlige generalforsamling Tirsdag d. 8. april 2025 kl. 19:00, som afholdes i Cafe Sundet, Svaneknoppen 2, 2100 København Ø.
Det er vigtigt at du kommer og deltager i din sejlklubs fremtid.
Nedenfor kan du se dagsordenen:
- Valg af dirigent.
- Beretning om klubbens virksomhed siden sidste generalforsamling.
- Forelæggelse og opfølgning på den langsigtede kurs for klubbens udvikling.
- Det reviderede regnskab forelægges til godkendelse og decharge.
- Forslag fremsat af bestyrelsen og medlemmer.
- Orientering om bestyrelsens fastsættelse af takster i henhold til takstblad.
- Forelæggelse af budget for indeværende regnskabsår, samt forslag til kontingenter og andre takster, som fastsættes af generalforsamlingen.
- Valg af regnskabsansvarlig.
- Valg af øvrige bestyrelsesmedlemmer.
- Valg af revisionsfirma.
- Eventuelt.
Forslag fra medlemmerne, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være skriftlige og være bestyrelsen i hænde senest tirsdag d. 11. marts.
Endelig dagsorden findes her, samt bilag findes her:
- Bilag 1 – Formandens beretning marts 2025
- Bilag 2 – Langsigtet kurs for klubbens udvikling 2025
- Bilag 3 – Udkast 2024 regnskab
- Bilag 4 – forslag fra medlemmer
- Bilag 4a Forslag fra bestyrelsen
- Bilag 5 – Budget 2025
- Bilag 6 – takstblad 2025
- Bilag 7 – Takstblad 2026
Tilmelding her.
Venlig hilsen på bestyrelsens vegne
Ole Brandt
Formand