Udvalget er fordelt på følgende under områder, kontakt udvalget hvis du har mulighed/lyst til at hjæpen inden for et af områderne.
Dommer/baneleder udvalget
- Styring af personel til relaterede opgaver der indgår fra de andre udvalg.
- Styring af materiel til relaterede opgaver der indgår fra de andre udvalg.
- Uddannelses planer
- Rekruttering af nye dommer og banaledere så der altid er en pulje af folk der kan trækkes på
Sejlsports liga udvalget
- Indbydelser og styring af udtageles stævner
- Koordinering af stævner og transport af grej mm.
- Økonomi styring ifbm. stævner.
- Rekruttering af personel til udvalg
Infrastruktur udvalget
- Forplejning i forbindelse med stævner
- Information/Bureau i forbindelse med stævne
- Service til sejlere, ved nedbrud. Nød afhjælpning hvis mulig med Sundetes faciliteter)
- Stævne økonomi ved lokale stævner
- Rekruttering af personel til udvalg
Kap stævne udvalget
- Akkvisition af stævner i tæt samarbejde med de andre udvalg så vi ikke får stævner der bliver for ringe i kvalitet min 15-20 både til start.
- Tiltag til nye stævner / samarbejder ala Øresundsugen osv.
- Overordnet stævne styring tilmelding, meddeler på website
- Rekruttering af personel til udvalg
Kapsejlads administration
- Generel koordinering og assistance til udvalg
- Webmaster generelt og ved stævner mm.
- Repræsentant i bestyrelsen
- Udvikling af kapsejlads i Sejlklubben Sundet
Ansvarlig for denne side: Kapsejladsudvalget